sâmbătă, 5 martie 2011

Boys.

Adresandu-ma fetelor, sa fim serioase. Cui nu-i place nici macar o vedeta dintr-un serial, ceva?!
Chiar si eu .Supernatural-cel mai mega-ultra-super-uber-serial pe care l-am vazut pana acum. Poveste buna, actori si mai buni.
1.Jensen Ackles zis si Dean Winchester. E cel mai hot baiat pe care l-am vazut vreodata. Are 33 de ani, dar arata ca la 25.  Fiecare episod din Supernatural il vad cu cea mai mare placere din toate punctele de vedere.
2. Rupert Grint-sigur acest nume nu va spune nimic. Dar daca v-as spune ca e Ron din Harry Potter. Da da. Roscatelul ala talentat. Am avut o simpatie pentru el de cand era mic, dar acum s-a facut ultra-mega bun.
3.Daniel Radcliffe- Chiar Harry Potter, fireste. Cand era mic nu-mi inspira prea multe,dar acum...acum. :))Foarte talentat de cand era mic,dar mi se parea uratel. Acum chiar arata bine.
 Dintre fete cel mai mult o admir pe Eva Longoria. De asemenea am vazut cu o placere imensa Neveste Disperate ( Desperate Housewifes).Frumoasa, talenta si frumoasa again.
Cam atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu